Кошик
400 відгуків
вул. Василя Червонія 75 магазин Velxanik, Рівне, Україна
+380 (68) 078-88-65

Спортбайк TARO GP1 400 Blue/Black

  • Готово до відправки
  • Код: 00005144

161 700 ₴

+380 (68) 078-88-65
Менеджер з продажу
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Спортбайк TARO GP1 400 Blue/Black
Спортбайк TARO GP1 400 Blue/Black
161 700 ₴
Готово до відправки
+380 (68) 078-88-65
Менеджер з продажу
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

TARO GP1 400 це спортбайк, який вже завоював неабияку кількість прихильників у самому Китаї, а також Італії та Іспанії.

На наше питання покупцям про те, які найголовніші критерії в спортбайку середньої кубатури, багато хто позначив такі пріоритети: двигун, зовнішній вигляд, керованість.

Тому в описі цієї моделі ми відійдемо від великих текстових розповідей. Ви можете оцінити самі по справжнім фотографіям, керованість на словах описати складно, однак, подивившись відеоогляд, Ви зможете дізнатися докладніше про наші враження. А ось про серце мотоцикла, а саме: новий двоциліндровий двигун від Zongshen, потужністю 41 кінська сила має сенс не тільки розповісти, а й показати більш докладно. Тому що саме про те, що робить GP1 дуже цікавим для споживачів.

TC380 - це двоциліндровий агрегат, розроблений компанією Zongshen та спеціально адаптований для спортивних шосейних моделей. Участь у розробці двигуна протягом усього процесу брали італійські інженери. Фактична вага двигуна становить 47 кг, а конструктивне виконання проектувалося з розрахунку на компактні величини верхніх компонованих елементів, щоб вписати двигун у невеликі за розмірами просторові рами спортбайків. Цьому також сприяє особливе триточкове осьове кріплення двигуна.

Масогабаритні характеристики:

Кліренс, мм: 163

Довжина, мм: 2050

Ширина, мм: 735

Висота, мм: 1155

Колісна база, мм: 1425

Споряджена маса (без урахування палива), кг: 171

Параметри двигуна:

Діаметр циліндра та хід поршня: 66 / 55.2

Характеристики:

Двигун, тип: Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 4-х клапанний з балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привід клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC)

Об'єм масляної системи, л: 2,5 - без заміни фільтра, 2,7 - із заміною фільтра

Ступінь стиснення: 10.5:1

Об'єм, куб.см: 378

Система електроживлення: АКБ 12V 10А (AGM-батарея)

Система живлення двигуна: Інжекторна система DELPHI, паливний насос та форсунки з керуванням від ECU. Паливний насос занурювального типу - розташований у баку.

Система запалювання: Електронне безконтактне

Максимальна потужність, к.с./об.хв: 41 / 9000

Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 35 / 6500

КПП: 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у масляній ванні.

Тип приводу: Ланцюговий привід. Посилений ланцюг сальниковий ланцюг, маркування 520Х

Задні гальмівні механізми: Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм, однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму.

Підвіска задня: Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням стиснення

Підвіска передня: Телескопічна вилка інверторного типу з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори

Передні гальмівні механізми: Два плаваючі гальмівні диски діаметром 300 мм з радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. Таким чином гальмівне зусилля повністю додається до ручки вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі виключаючи деформації та вібрації при активації. Супорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно до руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму.

Колісні диски: Алюмінієві легкосплавні ободи із подвійним хампом. Кільцевий виступ "Хампа" (Hump - піднесення, бугор) вздовж закраїн колісного диска служить для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів – надійна фіксація борту шини в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса.

Максимальна швидкість, км/год: 162

Витрата палива, л/100 км: ≥3,48

Вантажопідйомність, кг: 187

Розмір шин передні/задні: 120/70-ZR17 58W/ 160/60-ZR17 69W;

Об'єм паливного бака, л: 13,5

Значення пакувальних розмірів:

Довжина, м: 2,05

Ширина, м: 0,57

Висота, м: 1,22

Вага, кг: 192


  • Бренд:TARO
  • Охолодження:Рідинне (водяне)
  • Об'єм двигуна (куб. см):400
  • Кількість швидкостей/передач:6
  • Тип:Мотоцикл
Основні атрибути
ВиробникTaro
ТипМотоцикл
Користувацькі характеристики
Кількість швидкостей6
Об'єм двигуна (куб. см)400
Охолодження двигунаРідинне
  • Ціна: 161 700 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner