Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Для обміну / повернення необхідно: 1.Зв'язатися з працівником call-центру і повідомити його про ваше бажання обміняти / повернути товар за телефонами 2.Надіслати товар службою: Новою поштою за адресою Увага! Перед відправкою, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку товару скотч або інші наклейки, а також не робіть ніяких написів і попередьте про це працівника служби доставки Нової пошти! 3.Після відправлення товару на обмін / повернення зателефонуйте в call-центр та повідомте менеджеру номер ТТН і дані платіжної карти для повернення грошей за товар.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.