Двигун дизельний 186F ТТ ручний стартер 9 к.с. (під шпонку 25 мм)
- В наявності
- Код: 00011315
17 893 ₴
Двигун дизельний 186F ТТ (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 9 л.с. – прилад , що має дуже вигідне співвідношення ціни та якості. Він досить потужний та продуктивний.
Призначення
Даний двигун призначений для установки на мотоблоки, мотопомпи, мотобури, електрогенератори, культиватори та іншу техніку. Він широко застосовується в аграрній справі (обробка землі, садово-паркових ділянок), а також у промислових та будівельних цілях. Прилад підходить для роботи на невеликих полях 4-6 гектарів. Його часто набувають фермерські господарства.
Принцип роботи
Цей дизельний двигун внутрішнього згоряння є одноциліндровим чотиритактним. Його робочий цикл складається з наступних етапів:
- впуск (циліндр заповнюється паливною сумішшю);
- стиснення (суміш стискається);
- робочий хід (паливна суміш займається);
- випуск (гази розширюються, циліндр очищається).
Споживачу важливо розуміти, що чотиритактний двигун влаштований складніше двотактного, що робить його дорожчим. Однак він має більш тривалий робочий ресурс. До того ж дизельні двигуни працюють довше, ніж бензинові. Цей двигун не потрібно заправляти паливною сумішшю. Дизель заливається у бак, а олію – у картер. Цей агрегат не видає багато шуму під час експлуатації, відрізняється мінімальним рівнем вібрацій. Він витрачає паливо без зайвих витрат. Може тривалий час працювати в умовах морозу і має можливість експлуатації протягом декількох годин без зупинки. Потрібно бути обережними під час транспортування цього приладу. Його не можна перевертати догори дном. Перевезення здійснюється стоячи або на одному з боків. Повітряна система охолодження не дає вказаному пристрою перегріватися, добре справляється зі своїм завданням. Ручний тип старту не потребує значних зусиль користувача. Двигун заводиться швидко, без проблем.
Переваги
- тиха робота, комфортна для людського слуху;
- економна витрата палива;
- високий ККД;
- великий робочий ресурс (більше, ніж у двотактних моделей, дизелі працюють довше, ніж бензинові апарати);
- можливість роботи взимку в умовах морозу;
- якісне виконання, всі деталі та вузли виконані з міцного металу;
- термін гарантії – 12 місяців з моменту придбання приладу.
Характеристики:
Виробник: TATA
Тип двигуна: Одноциліндровий, чотиритактний
Тип: Дизельні
Охолодження двигуна: Повітряне
Тип старту: Ручний
Ширина шпонки, мм: 6
Різьба всередині валу: М10
Потужність двигуна, к.с.: 9
Довжина валу загальна, мм: 88
Об'єм двигуна, см³: 406
Швидкість обертання, об/хв: 3600
Довжина проточки під шпонку, мм: 63
Вага, кг: 49
Вихід валу: Під шпонку Ø25 мм
Об'єм мастила, л: 1.65
Об'єм паливного бака, л: 5.5
Гарантія: 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
Країна виробник: Китай
- Бренд:TATA
- Тип двигуна:Чотиритактний
- Тип:Дизельний
- Охолодження:Повітряне
- Система запуску:Ручний стартер
- Потужність:9 к.с.
- Об'єм двигуна (куб. см):406
- Вага:49 кг
- Об'єм паливного бака, л:5,5
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | TATA |
Користувацькі характеристики | |
Вага | 49 кг |
Потужність | 9 л.с. |
Об'єм двигуна (куб. см) | 406 |
Об'єм паливного бака, л | 5,5 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система запуску | Механічний стартер |
Тип | Дизельний |
Тип двигуна | Чотиритактний |
- Ціна: 17 893 ₴