Двигун CG 250/CG250-B ZONGSHEN механіка 5 передач
- Немає в наявності
- Код: 00011391
27 702 ₴
Двигун CG 250/CG250-B ТАТА на мотоцикл ZONGSHEN (оригінал) (з повітряним охолодженням, бензиновий), механіка + балансувальний вал, 5 передач – потужний та надійний мотор, який забезпечить високу продуктивність вашого транспортного засобу. Оснащений механічною коробкою із п'ятьма швидкостями, що дозволяє вибирати оптимальну передачу для різних умов дорожньої обстановки.
Застосування
Загалом двигун CG 250/CG250-B від ZONGSHEN є чудовим вибором для тих, хто шукає потужність, надійність і комфорт у своєму транспорті. Він легко встановлюється та обслуговується, що робить його привабливим для широкого кола власників мотоциклів та інших транспортних засобів.
Принцип дії
- Подача палива. Бензин з бака надходить у карбюратор, де він змішується з повітрям і перетворюється на горючу суміш.
- Стиснення. Горюча суміш потрапляє в циліндр двигуна, де поршень стискає її, створюючи високий тиск та температуру.
- Запалення. Свічка запалювання створює іскру, яка займає горючу суміш у циліндрі. Це викликає вибух та розширення газів, які рухають поршень вниз.
- Випуск. Після того, як гази виділили свою енергію, вони виходять через отвір випускного клапана у вихлопну трубу.
- Охолодження. Повітря, що проходить через ребра на поверхні циліндрів, відводить тепло та охолоджує двигун.
- Повторення: Цей процес повторюється у кожному з циліндрів двигуна мотоцикла, що дозволяє йому генерувати енергію для приводу колеса та пересування мотоцикла.
Переваги
Однією з ключових переваг цього двигуна є наявність балансувального валу, який забезпечує плавну роботу силового агрегату та зменшує вібрацію, що підвищує комфорт та безпеку під час їзди.
Це особливо важливо для людей, які проводять багато часу на мотоциклі та цінують комфорт при русі.
Повітряне охолодження є менш ефективним при тривалому використанні при високих температурах, але забезпечує простоту і менші витрати на обслуговування двигуна мотоцикла.
Двигун CG 250/CG250-B - це чудовий приклад високого рівня технологій, що застосовуються у виробництві двигунів.
Характеристики:
Двигун: ZS167FMМ
Виробник: ZONGSHEN
Призначення: для китайських мотоциклів
Тип двигуна: Чотиритактний
Тип палива: Бензин
Тип охолодження: Повітряне
Тип запуску: Електростартер/кік-стартер
Тип зчеплення: Дискове/механіка
Система змазки: Розбризкування під тиском
Система запалювання: CDI
Система подачі палива: Карбюратор
Особливості: з нижнім розподільником і штовхачем
Коробка передач: Ніжне перемикання
Кількість передач: 5
Кількість циліндрів: 1
Діаметр поршня, мм: 67
Хід поршня, мм: 65
Об'єм циліндра, куб см: 229.5
Максимальний крутний момент, Нм: 16.5
Ступінь стиснення: 8.7:1
Витрата палива, г/кВт*год: 354
Максимальна потужність (кВт/об/хв): 10,5/7000
Габарити упаковки, мм: 435х385х530
Вага, кг: 32/37
Гарантія: 12 місяців
Країна виробник: Китай
- Бренд:TATA
- Тип двигуна:Чотиритактний
- Тип:Бензиновий
- Охолодження:Повітряне
- Система запуску:Комбінований (кік-стартер/електро)
- Тип зчеплення:Дискове/механіка
- Система подачі палива:Карбюратор
- Коробка передач:Ніжне перемикання
- Кількість швидкостей/передач:5
- Кількість циліндрів:1
- Об'єм циліндра, куб. см.:229,5
- Витрата палива, г/кВт*год:354
- Вага:37 кг
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | TATA |
Користувацькі характеристики | |
Вага | 37 кг |
Кількість швидкостей | 5 |
Кількість циліндрів | 1 |
Коробка передач | Ніжне перемикання |
Об'єм циліндра, куб. см. | 229,5 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Витрата палива, г/кВт·год | 354 |
Система запуску | Комбінований (кік-стартер/електро) |
Система подавання палива | Карбюратор |
Тип | Бензиновий |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Тип зчеплення | Дискове/механіка |
- Ціна: 27 702 ₴