Спортбайк TARO GP1 400 Racing Orange
- Немає в наявності
- Код: 00013165
160 930 ₴
Масогабаритні характеристики:
Кліренс, мм: 163
Довжина, мм: 2050
Ширина, мм: 735
Висота, мм: 1155
Колісна база, мм: 1425
Споряджена маса (без урахування палива), кг: 171
Параметри двигуна:
Діаметр циліндра та хід поршня: 68 / 55.2
Харакеристики:
Двигун, тип: Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 4-х клапанний з балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привід клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC)
Об'єм масляної системи, л: 2,5 - без заміни фільтра, 2,7 - із заміною фільтра
Ступінь стиснення: 11.5:1
Об'єм, куб.см: 401
Система електроживлення: АКБ 12V 10А (AGM-батарея)
Система живлення двигуна: Інжекторна система DELPHI, паливний насос та форсунки з керуванням від ECU. Паливний насос занурювального типу - розташований у баку.
Система запалювання: Електронне безконтактне
Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 42,8 / 9000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 35 / 6500
КПП: 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у масляній ванні.
Тип приводу: Ланцюговий привід. Посилений ланцюг сальниковий ланцюг, маркування 520Х
Задні гальмівні механізми: Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму.
Підвіска задня: Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням стиснення
Підвіска передня: Телескопічна вилка інверторного типу з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори
Передні гальмівні механізми: Два плаваючі гальмівні диски діаметром 300 мм з радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. Таким чином гальмівне зусилля повністю додається до ручки вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі виключаючи деформації та вібрації при активації. Супорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно до руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму.
Колісні диски: Алюмінієві легкосплавні ободи із подвійним хампом. Кільцевий виступ "Хампа" (Hump - піднесення, бугор) вздовж закраїн колісного диска служить для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів – надійна фіксація борту шини в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса.
Максимальна швидкість, км/год: 162
Витрата палива, л/100 км: ≥3,48
Вантажопідйомність, кг: 187
Розмір шин передні/задні
120/70-ZR17 58W/ 160/60-ZR17 69W;
Об'єм паливного бака, л: 13,5
Значення пакувальних розмірів мототехніки:
Довжина, м: 2,05
Ширина, м: 0,57
Висота, м: 1,22
Вага, кг: 192
- Об'єм двигуна (куб. см):400
- Кількість швидкостей/передач:6
- Охолодження:Рідинне (водяне)
- Бренд:TARO
Основні атрибути | |
---|---|
Охолодження двигуна | Рідинне |
Виробник | Taro |
Колір | Помаранчевий |
Користувацькі характеристики | |
Кількість швидкостей | 6 |
Об'єм двигуна (куб. см) | 400 |
- Ціна: 160 930 ₴